.

Från min dagbok, 22 november 2010.
Vi pratade hela vägen hem till mig, och jag tänkte att det var så lätt att prata med honom. Allt var jättemysigt. Han höll om mig hela natten och på lördagen lyssnade vi på musik och pratade. Och hade tandborst-battle såklart. Det visade sig att han också skulle se Håkan Hellström, precis som jag och min bästa vän på lördagskvällen. Men han hade inte någon att gå med. Så han undrade om han fick gå med oss. Självklart fick han det Vi möttes upp utanför arenan, och vilken spelning! Håkan Hellström var lika underbar som alltid. Och det var magiskt att vara där med honom. Vi höll handen i princip hela spelningen och i de finaste låtarna kysstes vi. Perfektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0