.

Det var en oktobernatt 2010 som allt började. Jag hade ju bestämt mig för att inte vara tillsammans med någon. Jag ville kyssa olika unga vackra unga män varje kväll. Jag ville upptäcka den nya stad jag fylttat till. Jag ville njuta av att kunna gå hem med vem jag ville utan att mamma eller pappa envist undrade var jag hade sovit. Men så helt plötslig var du där. Bredvid mig på dansgolvet. Jag hade femton centimeter höga klackar på mig och du var tio centimeter kortare än mig då. Någon av mina vänner knuffar in mig i dig och helt plötsligt börjar vi kyssas. Jag är inte van att böja mig ner men jag bryr mig inte så mycket om det. Du trycker upp mig mot pelaren som finns mitt på dansgolvet. Det är som om alla andra försvinner och det bara är du och jag där. Sen ska jag säga hejdå till min vän och efter det är du borta. Jag får höra sen av en annan vän att du hade letat efter mig. Men kommer vi att ses igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0