Bara kärlek kan krossa ditt hjärta.

Jag har krossat hjärtan och jag har fått mitt hjärta krossat. Det är som att det försvinner en lite bit varje gång. Små bitar av mitt hjärta som innehåller lite grann av vissa personer. Det är så olika. Ibland känns det som att jag har ett hjärta av ädeltitan och att det ibland är byggt av bomull. Nu har jag mött någon som ibland får mitt hjärta att slå dubbla slag. Jag har varit med om det förr. En sån där märklig attraktion som jag inte vet var jag ska göra av. Jag kan inte hjälpa det. Det är bara så med vissa personer som jag möter. Och jag önskar nästan att jag kunde fråga nu direkt vad hans avsikt är. Vill du bara ligga någon gång ibland eller vill du släppa in mig i ditt liv? Men nej, det kan jag inte göra. Inte än. Det är för tidigt. Jag har känt den här känslan förut. Och jag vet att när jag känner så här kan jag inte bara ligga med människan. Jag måste ha mer. Annars får det helt enkelt vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0